Skip to main content

Pozáruční servis Saeco / Philips

Provádíme pozáruční servis kávovarů Saeco / Philips

Pozáruční servis vašeho kávovaru zajistí naši zkušení a pravidelně školení technici, jejichž prioritou je spokojenost klienta na základě kvalitně a rychle odvedené práce. Potřebujete servis v kanceláři nebo domácnosti, naši technici jsou připraveni přijet přímo k Vám.

Po dobu opravy Vám rádi zapůjčíme náhradní kávovar.

Další z možností je dovézt kávovar přímo k nám do našeho servisního střediska, objednání svozu kávovaru do servisu zdarma nebo nás neváhejte kontaktovat.

Průběh opravy kávovaru

01

Doprava kávovaru do servisu / přijetí k opravě

Dle zvolené možnosti přepravy provede technik příjem kávovaru k opravě a vystaví Potvrzení o přijetí do opravy.
02

Diagnostika a lokalizace závady

Po přijetí do pozáruční opravy je provedena vstupní diagnostika a lokalizace závady, je vypracován cenový rozpočet vč. soupisu náhradních dílů.

03

Cenový rozpočet opravy

Vypracovaný cenový rozpočet zašleme na kontaktní email ke schválení.
04

Oprava kávovaru

Na základě schváleného cenového rozpočtu provedeme opravu kávovaru. Nedílnou součástí je seřízení a vyčištění kávovaru.
05

Výstupní test

Po ukončení opravy je proveden výstupní test funkčnosti a je z něj pořízena foto a video dokumentace.
06

Předání zpět zákazníkovi

Po dokončení opravy je kávovar doručen zpět zákazníkovi jím zvoleným způsobem přepravy.